Davčna blagajna – potek veljavnosti digitalnih potrdil

Objavil , dne 10.9.2020 v Obvestila, Storžič

Davčna blagajna – potek veljavnosti digitalnih potrdil

V novembru 2020 bo začela iztekati veljavnost namenskih digitalnih potrdil za davčno potrjevanje računov. Prvi uporabniki so jih začeli pridobivati novembra 2015, dva meseca pred začetkom uvedbe davčnih blagajn.  Namenska digitalna potrdila po petih letih potečejo, kar pomeni, da davčna blagajna v tem primeru ne bo več delovala (ne bo mogoče davčno potrjevati računov).

Še pred potekom bo potrebno pridobiti in nastaviti novo namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje. Digitalno potrdilo naročite preko portala eDavki (uredite sami ali pa to za vas uredi računovodski servis), odgovor običajno dobite v nekaj minutah. Postopek je enak kot pri prvi pridobitvi : Namensko digitalno potrdilo 

Za naše programe potrdila ne nameščate v operacijski sistem, za delovanje potrebujemo “.p12” datoteko s potrdilom in geslo iz odgovora. Lahko nam tudi posredujete odgovor FURSa iz eDavkov in vam bomo pri prevzemu potrdila pomagali.

V naslednji posodobitvi programov (predvidoma okoli 20.9.) bo dodano tudi opozarjanje na iztek digitalnega potrdila in prikaz obdobja veljavnosti.

Vir: https://www.gov.si/novice/2020-09-07-uporabniki-davcnih-blagajn-pozor-preverite-ce-vam-kmalu-potece-5-letno-namensko-digitalno-potrdilo/