Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Melom so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Melom (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Melom d.o.o., Balos 1, 4290 Tržič, matična številka: 5614198000, davčna številka: SI70080224, ki je tudi ponudnik storitev

e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Melom).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Melom, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Melom spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.


1. Vrste uporabnikov

S potrjeno registracijo v spletno trgovino Melom pa postane obiskovalec član Melom spletna trgovina. Član Melom spletna trgovina je lahko pravna oseba ali fizična oseba. Član Melom spletna trgovina (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini Melom

Obiskovalec lahko registracijo za člana Melom spletna trgovina opravi prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član Melom spletna trgovina pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Melom spletna trgovina nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@melom.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.


2. Dostopnost informacij

Melom spletna trgovina se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Melom d. o. o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.čl. ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


3. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Melom spletna trgovina ažurira in spreminja enkrat tedensko.

Cena v spletni trgovini Melom je prikazana kot Redna cena z vključenim DDV-jem in Spletna cena z DDV-jem. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Melom spletna trgovina (to je za uporabnike, ki Melom spletni trgovini zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik Melom spletna trgovina postanete z registracijo v spletni trgovini..


Akcija

Akcija je posebej znižana cena artikla, ki velja v obdobju 24 ur (od 0:00 do 23:59 tistega dne) za določene artikle, ki so v ponudbi Melom spletna trgovina. Ob artiklu je navedena akcijska cena glede na Redno ceno.


Oznake artiklov

  • Artikel z oznako "Akcija" je posebej znižana cena artikla, ki velja v obdobju 24 ur (od 0:00 do 23:59 tistega dne) za določene artikle, ki so v ponudbi Melom spletna trgovina. Ob artiklu je navedena akcijska cena glede na Redno ceno.
  • Artiklu z oznako "Priporočamo" prodajni svetovalec Melom spletna trgovina zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in Melom spletna trgovina zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.


4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Melom spletna trgovina in kupcem je v spletni trgovini Melom spletna trgovina sklenjena v trenutku, ko Melom spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Melom spletna trgovina kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Melom d.o.o. Tržič.


5. Načini plačila

Melom spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun Melom d. o. o. Tržič po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Melom d. o. o. Tržič po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Redna cena.


6. Izdaja računa

Melom spletna trgovina po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na

e-naslov kupca.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


7. Cene

Redna cena z DDV-jem in Spletna cena z DDV-jem

Za nakup registriranih uporabnikov velja Redna cena z DDV-jem in Spletna cena z DDV-jem

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Melom spletna trgovina kupcu omogočil odstop od nakupa.


8. Postopek obveščanja o nakupu

8.1. Melom spletna trgovina - naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti , da je naročilo sprejeto. Članu Melom spletna trgovina so na spletni strani Melom spletna trgovina vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Melom spletna trgovina naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Melom spletna trgovina lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Melom spletna trgovina nima na zalogi v lastnem skladišču, je Melom spletna trgovina izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Melom spletna trgovina. Prek elektronske pošte Melom spletna trgovina kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Melom spletni trgovini, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Melom-u spletni trgovini ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Melom spletna trgovina naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Melom spletna trgovina ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Melom spletna trgovina nima na zalogi v lastnem skladišču .


8.2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Melom spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti (SMS) sporočilu obvesti kupca. Melom spletna trgovina v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 041 366 758 ali po e-mailu na naslov info@melom.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.


9. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@melom.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo TUKAJ.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Melom d.o.o.Tržič, Balos 1, 4290 Tržič.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).


10. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja TUKAJ.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Melom spletno trgovino, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


11. Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


12. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupcu bo artikel vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Melom d.o.o. Tržič, Balos 1, 4290 Tržič. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Melom spletna trgovina in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.


13. Dostava

Način dostave in obdelave naročila

Pakete dostavljamo običajno s pošiljko preko Pošte Slovenija ali z lastno dostavo. Večina paketov je dostavljena že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, dostavljalec pusti sporočilo z datumom naslednje dostave oz. sporočilo o prevzemu paketa na enoti pošte. V primeru neuspešnega prevzema artikla, lahko kupec prevzame pošiljko na sedežu podjetja. Melom spletna trgovina si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem dostava izvedena bolj učinkovito.

Kupec se lahko dogovori tudi za osebni prevzem na sedežu podjetja.

Strošek dostave/pošiljanja.

Za naročila odpremljena preko Pošte Slovenije ali druge dostavne službe se dostava zaračuna v višini 4,50€ na pošiljko (cena vsebuje DDV). Za naročila nad 250€ je dostava brezplačna.


14. Varovanje osebnih podatkov

Melom spletna trgovina se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Melom spletna trgovina za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Melom spletna trgovina: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Melom spletna trgovina.

Melom spletna trgovina navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


15. Komunikacija

Melom spletna trgovina bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Melom spletne trgovine bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Melom d. o. o. izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Melom spletne trgovine bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.


16. Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Melom spletna trgovina omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Melom spletna trgovina pregleda. Melom spletna trgovina ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Melom spletne trgovine ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Melom spletna trgovina dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Melom spletna trgovina ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Melom spletne trgovine, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Melom spletno trgovino.


17. Omejitev odgovornosti

Melom spletna trgovina se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Melom spletna trgovina ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Melom spletna trgovina kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Melom spletna trgovina ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Melom spletna trgovina mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Melom spletna trgovina ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Melom spletna trgovina ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Melom spletna trgovina v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.


18. Pritožbe in spori

Melom spletna trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Melom spletna trgovina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem Melom spletna trgovina lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 04 59 25 010 ali po elektronski pošti na info@melom.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@melom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Melom spletna trgovina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Melom spletna trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!


Pogoji veljajo od 1.julija 2016